هفت موزیک دانلود جدیدترین موزیکها

دانلود جدیدترین آهنگها و ترانه های ایرانی

هفت موزیک دانلود جدیدترین موزیکها

دانلود جدیدترین آهنگها و ترانه های ایرانی

دانلود آهنگ جدید و موزیک ویدیو جدید خوانندگان معروف و محبوب ایرانی و فارسی زبان با لینک دانلود مستقیم

  • ۰
  • ۰

دانلود موزیک ویدیو جدید پویان مختاری بنام عروسی

Download New Music Video Pooyan Mokhtari - Aroosi

هم اکنون از وبسایت پونه موزیک میتوانید دانلود اهنگ عروسی با صدای خواننده محبوب ایرانی پویان مختاری به همراه متن ترانه را دریافت کنید یا اینکه آنلاین گوش کنید و لذت ببرید .

امشب عروسیمونه، داریم میریم به خونه
اونی که من میخواستم، همینجا روبرومه
چی بهتر از این آخه که اومدی توو دنیام
دیگه تا دنیا دنیاست کسی جز تو نمیخوام
امشب عجب حال خوبی دارم

دانلود آهنگ جدید
تو هستی پیشم آرزویی ندارم
یه جوری عاشقتم نمیشه یه لحظه
اسم قشنگتو رو لبام نیارم
آی امشب عجب حال خوبی دارم
تو هستی پیشم آرزویی ندارم
یه جوری عاشقتم نمیشه یه لحظه
اسم قشنگتو رو لبام نیارم

دانلود موزیک ویدیو پویان مختاری - عروسی با لینک مستقیم

چه جای خوبیه قلبت واسه عاشقی کردن
سرم درد میکنه واسه پیشت دیوونگی کردن
امشب عجب حال خوبی دارم
تو هستی پیشم آرزویی ندارم
یه جوری عاشقتم نمیشه یه لحظه
اسم قشنگتو رو لبام نیارم
آی امشب عجب حال خوبی دارم
تو هستی پیشم آرزویی ندارم
یه جوری عاشقتم نمیشه یه لحظه
اسم قشنگتو رو لبام نیارم

 

پونه موزیک در اینستاگرام

  • ۹۹/۰۱/۲۸

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی